Že ves teden spremljam Nino, malo prikupno deklico, ki je postala prava modna dama, takšna, ki jih obožujem, prikupna, nasmejana, samosvoja, roza in popolnoma Cute. Javila se nam je iz velikega jabolka in nam zaupala nekaj ključnih dejstev o njeni kolekciji in celotnem dogajanju.
V New Yorku so z ekipo na enem izmed vzporednih modnih dogodkov v času NYFW predstavili kolekcijo KARDIA, ki je prva kolekcija nove blagovne znamke S U S N Y A R A. Pod to blagovno znamko smo imeli priložnost občudovati že njeno prvo oblikovalsko mojstrovino, stol Chairytale, ki je lahko tudi miza. Nastal je v sodelovanji z blagovno znamko Mömax. S U S N Y A R A je namreč znamka, ki je namenjena drugačnim, edinstvenim ženskam, takšnim s suverenim korakom, ljubiteljicam uličnega stila in avantgardne garderobe. Vizija celotne zgodbe S U S N Y A R A je s krikom strasti v objemu svojega kreativnega okolja ustvarjati nove urbane legende.
KARDIA, kolekcija pomlad/poletje 2016, je plod preporoda, ki se zgodi kot posledica premagovanja ovir in preračunavanja koordinat za nadaljevanje poti. Z izkušnjami preteklih življenj obogaten lotosov cvet, postavljen v urbano okolje. Nežen, trdoživ, prvinski, kompleksen, prepoznaven, a eksotičen. Poln nasprotij, ki se med seboj nagonsko privlačijo. V duhu organske sle po življenju kljub neprijaznim okoliščinam betonske džungle, v kateri prebiva SUSNYARA ženska, lotosov cvet ohranja držo grške boginje, ki v rokah namesto atributa trdno drži svojo novo torbico.
Veselimo se novih poti, ki jih bo ubrala Nina s fenomenalno ekipo, ki že zdaj riše nove dimenzije slovenskega oblikovanja v tujini. Komaj čakam, da nežno kreativko ponovno srečamo ob povratku v Slovenijo in se ji še bolj posvetimo.
Foto: Klemen Razinger & socialni mediji